Steeds meer installaties hebben de mogelijkheid om te verbinden met een netwerk. Met speciale apparatuur kunnen wij op afstand inloggen op uw installatie en zodoende aanpassingen doorvoeren of uw storing verhelpen. Dit bespaart u een heleboel kosten, doordat we geen reistijd en kilometer-kosten hoeven door te berekenen.
Heeft u problemen met uw installatie, dan kunnen wij u vragen om op uw computer mee te kijken wat er gebeurt. Wij vragen u dan om een bestand te downloaden. Hiermee kunnen wij eenmalig op uw computer meekijken. Hiervoor dient u uw ID en de code op het scherm door te geven aan onze medewerker.
Telefonische ondersteuning
Heeft u apparatuur bij ons gehuurd en komt u er toch niet helemaal uit? Dat kan gebeuren. In veel gevallen kunnen we u telefonisch snel en goed helpen.
Het kan ook zijn dat u net een nieuwe installatie heeft aangeschaft en u tijdens het gebruik tegen dingen aanloopt. Wij horen dit dan graag van u, zodat we u kunnen helpen waardoor u optimaal gebruik kunt maken van uw installatie. U kunt ons tussen 08:00 en 17:00 uur bereiken op: 0318-845 980.