Werkwijze installatieprojecten

Als u gaat investeren in een nieuwe installatie wilt u zich goed laten informeren over alle moderne technische mogelijkheden, omdat u een installatie wilt aanschaffen die de komende jaren aan alle wensen voldoet. Het laatste wat u wilt is spijt krijgen van verkeerde keuzes. Wij begeleiden u daarom graag vanaf de eerste oriëntatie tot de aanschaf van de nieuwe installatie en hanteren daarbij de volgende stappen.

Stap 1 – oriëntatie

We komen langs op locatie voor een oriënterend gesprek en bespreken tot in detail wat uw wensen zijn. Hierbij proberen we zo helder mogelijk boven tafel te krijgen wat de onderliggende motivatie is en wie de gebruikers zijn. Ook helpen we u om ‘out of the box’ te denken. Soms houden klanten iets voor onmogelijk, dan is het onze uitdaging om dit toch te realiseren. We denken met u mee en brengen al uw wensen goed in kaart.

Stap 2 – voorstel

We gaan voor u aan de slag met de offerte. Daarin beschrijven we ons voorstel en lichten we toe hoe uw nieuwe audiovisuele installatie er uit komt te zien, welke functionaliteiten er zullen komen en hoe de installatie bediend kan worden. We maken een zorgvuldige berekening van alle kosten, die we voor u op een rijtje zetten. We streven er naar om een offerte binnen 14 dagen aan u te versturen.

Stap 3 – voorbereiding

Na uw akkoord op het voorstel wordt de apparatuur besteld en het project ingepland in uw en onze agenda’s. Hierbij is soms afstemming nodig met bijvoorbeeld de E-installateur. In deze fase worden de benodigde tekeningen en kabellijsten gemaakt en ontvangt u ook de aanbetalingsfactuur.

Stap 4 – uitvoering

Over het algemeen werken we op aaneengesloten dagen aan een project. Afhankelijk van de grootte van het project komen we met één of meerdere collega’s tegelijk. Meestal lukt het om een project binnen een week te realiseren. We houden van korte lijntjes en goede communicatie. Als er dingen anders verlopen dan gepland dan geven we dat altijd direct aan. Ook zijn we flexibel als er onvoorziene omstandigheden zijn waarop we moeten anticiperen. Na levering van de apparatuur ontvangt u de tweede factuur.

Stap 5 – oplevering

We controleren na de oplevering van het systeem altijd grondig of alles werkt en voldoet aan wat we zijn overeengekomen. Als er nog restpunten zijn dan lossen we die zo snel als mogelijk voor u op. Als alles naar tevredenheid werkt versturen we de eindfactuur.

Op deze manier hebben we inmiddels al vele projecten tot volle tevredenheid opgeleverd.
Neemt u gerust vrijblijvend contact met ons op als u referenties wilt opvragen, of kijk even rond bij de reeds gerealiseerde projecten op onze website.

Over ons

RDJ AV verhuurt, levert, installeert en onderhoudt audiovisuele installaties sinds 1998. We realiseren projecten bij onder meer bedrijven, fabriekshallen, kantoren, scholen, kerken, horeca, retail en sportaccomodaties. We weten hoe belangrijk het is dat de techniek altijd naar behoren werkt. Wij zetten ons in voor slimme oplossingen. Dat wil zeggen: degelijk, betrouwbaar, flexibel en eenvoudig te bedienen.

We zijn met name actief in de Vallei regio: Ede, Wageningen, Barneveld, Veenendaal, Apeldoorn, Arnhem.

Over RDJ AV

Het laatste nieuws